Politik for tilbagebetaling

Fristen for at annullere en ordre er 30 dage fra den dato, hvor du modtager varerne, eller hvor en tredjepart, som ikke er din udpegede transportør, modtager det leverede produkt.

For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os om din beslutning på en klar og utvetydig måde.

Du kan underrette os om din beslutning ved at sende en e-mail til info@info@zwesh.com

Vi refunderer dig inden for 30 dage fra den dag, vi modtager de returnerede varer.
Vi bruger den samme betalingsmetode, som du brugte til ordren, og du skal ikke betale nogen gebyrer for tilbagebetalingen.

Betingelser for returnering:
For at returnere varerne skal du sikre dig, at:

Varerne er købt inden for de sidste 30 dage.
Varerne er i deres originale emballage.
Følgende varer kan ikke returneres:

Levering af varer, der er fremstillet efter dine specifikationer eller tydeligt personliggjort.
Levering af varer, som i sagens natur ikke kan returneres, f.eks. varer, der hurtigt bliver ødelagt eller har overskredet deres sidste holdbarhedsdato. Levering af varer, som ikke kan returneres af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager, og som er blevet åbnet efter levering. Levering af varer, der efter levering er uadskilleligt blandet med andre varer.
Vi forbeholder os ret til efter eget skøn at afvise returnering af varer, som ikke opfylder ovenstående returbetingelser.

Returnering af varer
Du er ansvarlig for omkostningerne og risikoen ved returnering af varer. Vi kan ikke holdes ansvarlige for beskadigede eller mistede varer ved returnering. Vi anbefaler derfor, at du bruger en forsikret og sporbar postservice. Vi kan ikke foretage tilbagebetaling uden modtagelse af varerne eller bevis for, at vi har modtaget returneringen.

Gaver:
Hvis varen var markeret som en gave på købstidspunktet og sendt direkte til dig, vil du modtage et kredit for værdien af din returnering. Når du har modtaget den returnerede vare, vil du modtage et gavekort med posten.

Hvis varen ikke var markeret som en gave på købstidspunktet, eller hvis gavegiveren fik ordren sendt til dig senere, sender vi refusionen til gavegiveren.

Kontakt os venligst
Hvis du har spørgsmål om vores retur- og refusionspolitik, bedes du kontakte os via e-mail på info@zwesh.com.